Bementünk egy múzeumba,
Az „iskola” cím ott volt rajta.
Kilyukadtunk egy teremben,
„Képekkel” volt tele éppen.
A képeken gyerekek,
Az osztálytársaim lehetnek.
Odaléptünk az egyikhez,
Találd ki azt, hogy ki ez!
Izeg-mozog, nem lehet kibírni,
Az embernek már kedve lenne sírni.
Ha kettő volna belőle,
Mindenki meg lenne őrülve.
A könyvei szanaszéjjel,
Az egér megrágta az éjjel.
Ezekből már kitalálod,
Hogy kinek a képét látod!
/Sz.B./
Hogy ilyen jól végezted a dolgodat,
Megnézhetsz egy másikat.
A feladatot ismered,
Remélem lesz sikered!
Olyan erős, mint két ló,
Hogyha veszít, morgolódó.
Sokszor megjárta már ezért,
De mindig elengedi a kezét.
Nem jó vele kikezdeni,
Valószínű ő fog nyerni.
Néha nem használja az eszét,
Kit látunk a képen ezért?
/T.M./
Most, hogy kettőn túl vagyunk,
A harmadik elé állhatunk,
És ha ezt is kitalálod,
Magad ügyesnek mondhatod.
Az ő esze néha éles,
A tanárok szerint veszélyes.
De nem az, hogy okos,
Hanem az, hogy bolondos.
Nem igaz hogy tud grimaszolni,
Egyszer-kétszer rá kellene szólni.
Na de mit érne az nála?
Ugyanezt teszi mindegyik tanára.
Az osztályban vannak bolondok,
Mégis könnyű lesz a dolgotok.
Mert ilyen őrült csak egy van,
De ha nem tudjátok, az sem baj.
/O.P./
Én mára csak ennyit hoztam,
De van még sok a tarsolyomban.
Csak azt nem herdáljuk el mára,
A többi kell a következő délutánra.
Kisvárda, 1998. szeptember 12.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Alameda estate attorney 2018.09.08. 23:57:35
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.